سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فدرال رزرو هم بیت کوین را سرکوب میکند

به نقل از سی ان بی سی، «استیو چیاورون» از مدیران ارشد بورس آمریکا اعلام کرد که بیت کوین سیاست پولی ایالات متحده نیست، بنابراین فدرال رزرو آن را سرکوب خواهد کرد؛ امافناوری بلاک چین که ارزهای رمزنگار را پشتیبانی می کند، باقی خواهند ماند.

 

وی تصریح کرد که بیت کوین از این منظر که قابلیت ورود به سیاست پولی را ندارد، باید از میان برود؛ اما فکر می کنیم که بلاک چین یک فناوری مفید و سودمند است. به گفته «چیاورون»، فناوری بلاک چین می تواند کارآمدی تسویه حساب ها را ارتقاء دهد، پرداخت های بین المللی را سریع تر و ارزان تر کند و به طور قابل توجهی کاغذ بازی را کاهش می دهد و سیستم های تشخیص مشتریان را به روز کند.

فدرال رزرو هم بیت کوین را سرکوب می‌کند

این مدیر ارشد بورس آمریکا گفت:

بازار ارزهای رمزنگار با یک طمع خاصی پُر شده و این اولین نشانه حرص و طمع در یک بازار مالی از بعد از بحران اقتصادی سال 2008 میلادی به بعد یا همان «رکود بزرگ» است.

وی تصریح کرد که سرمایه گذاران در دهه سال 90 میلادی قصد داشتند که بر روی ترن هوایی باشند و به دنبال بازگشت هنگفت سرمایه بودند و به نوسان توجهی نکردند و افراد خواهان تجارت ریسک دار شدند.

این مقام بورسی آمریکا گفت:

بیت کوین دارای سرنوشتی شبیه به یکی از بزرگ ترین محصولات مالی دنیا در اوایل دهه 2000 میلادی است که حباب آن ترکید. بر پایه این گزارش، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال 50 درصد ارزش خود را در سال جاری میلادی از دست داده اند و در برخی از کشورها مانند چین و کره جنوبیسرکوب شده است.

فدرال رزرو هم بیت کوین را سرکوب می‌کند