سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردی که تمام زندگی خود را فروخته تا در بیت کوین سرمایه گذاری کند

سرمایه گذاران همیشه می گویند هرگز بیش از بضاعتت سرمایه گذاری نکن، اما برخلاف این موضوع دیدی تایووتو 39 ساله تصمیمی عجیب گرفته است . او همه چیز خود و خانواده اش را فروخته است و تمام سرمایه زندگی خود را تبدیل به بیت کوین کرده است. در حال حاضر او در یک اردوگاه افراد بی خانمان با ثروت کوچکی از بیت کوین زندگی می کند و برای رسیدن به قله های ثروت لحظه شماری می کند.

تو دیوانه ای

تایووتو واقعا تمام زندگی خود را بر اعتقاد خود نسبت به بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. او نه تنها خانه و اتومبیل بلکه همه چیزش را از جمله دوچرخه، موتورسیکلت و حتی لباس و کفشش را برای خرید بیت کوین فروخته است. تایووتو حتی اسباب بازی های کودکانش را فروخت است.

او اکنون در یک اردوگاه در شهر ونلوی هلند، برای افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین و ثروتمند شدن لحظه شماری می کند. او در این باره گفت:

“مردم می گویند، تو دیوانه ای. اما ما یک خانواده ماجراجو هستیم و در لحظه زندگی می کنیم. اگر هیچ وقت ریسک نکنی، زندگی خسته کننده است. “

انقلاب بلاک چین

تایووتو معتقد است که بیت کوین، ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین که اساس آن ها است، آینده جهان را خواهند ساخت و اکنون در حال انقلاب و تحول در پول و بانکداری هستند. او گفت :

“اینترنت یک انقلاب در اطلاعات بود. من معتقدم که بلاک چین و ارزهای دیجیتال انقلابی در نظام پولی هستند. در پنج سال آینده همه خواهند گفت:’ ما این رشد را پیش بینی می کردیم.’ من اکنون این تغییر را می دهم. “

همچنین تماشا کنیدآینده اینترنت

اولین بار نیست

تایوتو سابقه زیادی در ریسک کردن دارد. این اولین بار نیست که او همه زندگی اش را فروخته است. در تابستان 2017، تایووتو و همسرش وسایل خانه خود را برای سفر به دور دنیا فروختند. این زوج با سه دختر خود نه ماه در آسیا و استرالیا سفر کردند.

یادگیری در طول سفر

تایووتو اظهار داشت که در سفرش با ارزهای دیجیال آشنا شده است و همچنین با سرمایه گذاران و کاربران این حوزه مقالات داشته است.

در بالی، او یک تاجر ارزهای سنتی را دیده است که پس از 17 سال از کار قبلی خود دست کشیده است و به سراغ ارزهای دیجیتال رفته است. و در سواحل نوسا در کوئینزلند با یک تاجر بیت کوین ساکن دبی هم صحبت شده است. تایووتو توضیح می دهد:

“آن ها تجربه زیادی در تجارت دارند. من هنوز در این حوزه کم تجربه هستم.”

خود تایووتو از سال 2010 با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده است. در سال 2010 زمانی که هر بیت کوین کمتر از یک یورو بود، او با دوستش وارد فضای استخراج بیت کوین می شوند اما در سال 2013 تمام بیت کوین های خود را می فروشد.

“من کارآفرین هستم، بنابراین وقتی اولین بار درمورد بیت کوین شنیدم، گفتم: بیایید این کار را انجام دهیم.”

مردی که تمام زندگی خود را فروخته تا در بیت کوین سرمایه گذاری کند!


مبادله آلتکوین، اولین مبادله اتمی میان بیت کوین و اتریوم انجام م

در 7 اکتبر 2017(15 مهر 1396) پلتفرم معاملاتی ارزهای رمزگذاری شده غیر متمرکز اعلام نمود که این تیم اولین مبادله اتمی(atomic swap) میان بلاکچین های اتریوم(Ethereum) و بیت کوین(Bitcoin) را صورت داده است. این مبادله اولین گام در جهت ایجاد یک فرایند مبادله ای قابل اطمینان محسوب می گردد.

تبادل آلتکوین اولین مبادله اتمی میان اتریوم و بیت کوین می باشد.

مبادلات اتمی موضوع داغ در عرصه ارزهای رمزگذاری شده محسوب می شوند و تنها تعداد معدودی بلاک چین وجود دارد که بدین شیوه اقدام به مبادله می کنند. مبادله اتمی این امکان را برای دو طرف معامله در دو بلاکچین بوجود می آورد که بدون ریسک و به روشی مطمئن اقدام کنند.

تاکنون تنها چند آلتکوین شامل ارزهایی از قبیل لایتکوین(litecoin)، دکرد(decred) و ورتکوین(vertcoin) این کارکرد را با بیت کوین به منصه اجرا گذارده اند. تیم توسعه مبادلات آلتکوین در تاریخ 7 اکتبر(15 مهر) مبادله ای میان شبکه بیتکوین و اتریوم صورت داد.

در گزارش هفتگی تیم مبادله آلتکوین آمده است:

“ما اولین مبادله اتمی میان شبکه بیت کوین و اتریوم را به سرانجام رساندیم! اطلاعات بیشتر بزودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.”

 

تیم مبادله آلتکوین طی زنجیره ای از فرایند ها با منبع باز میزان 0?12345 اتریوم را با 0?12345 بیت کوین انتقال دادند. اندرو  گزدکی(Andrew Gazdecki)، مدیر عامل شرکت، این سه شنبه اعلام داشت این تیم در حال برنامه ریزی جهت راه اندازی پروژه(Github) این پروژه می باشد.

مبادله آلتکوین، اولین مبادله اتمی میان بیت کوین و اتریوم انجام می شود

گزارش هفتگی تیم مبادله آلتکوین

مدل تجاری متمرکز(Centralized Trading) بزودی به خاطره ها خواهد پیوست

گزدکی اظهار می دارد:

“تبادلات غیر متمرکز آینده معاملات ارزهای رمزگذاری شده محسوب می شوند و مبادلات اتمی بخش بزرگی از این مدل تجاری بشمار می آید.”

 

این تیم بر این باور است که نمود مبادلات اتمی میان اتریوم و بیت کوین بدین مفهوم است که مدل تجاری متمرکز بزودی به خاطره ها خواهد پیوست. گزدکی خاطر نشان ساخت که مبادلات اتمی به شیوه ای امن تر و سریعتر جایگزین معاملات ارزی سنتی خواهد شد.

از سال 2011 تعداد بیست شش مبادله ارزهای رمزگذاری شده با شکست به پایان رسید. تیم مبادله آلتکوین بر این باور است که مبادلات اتمی از این ضرر و زیانها اجتناب خواهد نمود.

 

این تیم اظهار داشت که هنوز لازم است جهت حفظ حریم خصوصی و تطابق سفارشات روی این کدها کار کنند. همچنین بیان نمودند که قدردان تیم توسعه دِکِرد و لایتکوین و همچنین چارلی لی(Charlie Lee) بابت تلاشهایشان در زمینه مبادلات اتمی می باشیم.

گزدکی همچنین اعلام نمود از ژوئن 2011(خرداد 1390) تعداد بیست و شش نوع مبادله(exchanges) ارزی با خطر مواجه شده و در نتیجه میلیونها دلار ارزش سکه از بین رفته است. بمنظور جلوگیری از چنین ضرر و زیانهایی مبادلات غیر متمرکز مورد نیاز است و مبادلات اتمی ما را یک گام به چنین هدفی نزدیکتر می کند.

چیزی که  تکنولوژی پس مبادلات اتمی را هیجان انگیز می سازد این است که آن امکان معامله مستقیم ارزهای رمزگذاری شده را فراهم می آورد. ما بر این باوریم که این مولفه ای مهم جهت شکل گیری یک تبادل غیر متمرکز می باشد که طی آن معامله به همان سرعت مبادله متمرکز اما بدون ریسک هک شدن یا سرقت صورت گیرد.

 

مبادلات اتمی که از طریق تبادل آلتکوین میان بلاکچین های بیتکوین و اتریوم صورت می گیرد را می توان در اینجا از آغاز مبادله، مشارکت و بازپرداخت “الف” و “ب” ببینید.

 

 

 

شما درباره مبادلات اتمی و خصوصا این مبادله چه فکر میکنید؟ نظر خودتان را با ما در میان بگذارید

 

 

 

 

 

منبع: news.bitcoin

مبادله آلتکوین، اولین مبادله اتمی میان بیت کوین و اتریوم انجام می شود


بزرگترین کارگزار برزیل نسبت به ثبت بیتکوین ایکس پی(XP Bitcoin) ا

شرکت (Investimentos) برزیل عنوان داشت که مایل است با ثبت برند بیتکوین ایکس پی(XP Bitcoin) پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. این حرکت می تواند علیرغم اعتراضات و هشدارهای عمومی در خصوص ورود یک نیروگاه آمریکایی به بازار ارزهای رمز گذاری شده، بیت کوین را به دید برخی سرمایه گزاران جلوه قانونی بخشد.

 

برزیل کشور بزرگ بزرگ و بزرگی است!

Folha de S.Paulo به اختصار (Folha)، بزرگترین نشریه در حال انتشار در بزرگترین کشور آمریکای لاتین از نظر جمعیت و وسعت، بیت کوین را برای خوانندگان خویش به تصویر کشید.

نشریه Folha متعلق به Groupo Folha می باشد که علاوه بر آن معروفترین پرتال اینترنتی برزیل به نام Universo Online را نیز اداره می کند.

João Paulo Oliveira، تحلیلگر ارشد ارزهای رمز گذاری شده در شرکت XP Investimentos، بزرگترین شرکت کارگزاری برزیل یدی طولائی در این قضایا دارد.

بی دلیل نیست که برزیلی ها در جستجوی برخی منابع مالی جایگزین نظیر Bitcoin هستند.

 

الیویرا اذعان داشته لازم است پایگاه داده کاساندرا(Cassandra) در رابطه با بیت کوین از قوانین و نظارت قانونی برخوردار باشد.

به نقل از نشریه Folha در این خصوص باور عموم بر این است که “شرکت او ورود به عرصه بیت کوین را آغاز نموده است.”

الکس فررا(Allex Ferreira) از شرکت کریپتومداس فَسیل(Criptomoedas Facil) برزیل مدارک و اسنادی را در خصوص XP  ارائه نموده که پیش این آنها را جهت ثبت یک برند XP  که بطور کامل اختیارات را به کارگزاران آینده تفویض می کند، عرضه کرده بود

برابری قدرت خرید برزیل با سایر کشورهای منطقه معادل 3?2 میلیون دلار جری خمیس(Geary-Khamis dollars) که یک استاندارد بین المللی محسوب می شود، می باشد. و هنگامیکه برزیل با مکزیک و آرژانتین متحد شود، این سه کشور می توانند اکثر فعالیت های اقتصادی آمریکای لاتین را تحت مدیریت خود در آورند.

حرکت قابل ملاحظه برزیل در عرصه بیت کوین تاثیرات چشمگیر و گسترده ای خواهد داشت.

 

آگنوستیک(Agnostic) در XP Bitcoin

کریپتومداس فَسیل(Criptomoedas Facil) طی گزارشی به یک سرمایه گذار داخلی که پیش از این تغییراتی در بخش مالی سنتی آن بوجود آورده بود، به شرح مفهوم بیت کوین ایکس پی پرداخت.

این کشور طی سالهای اخیر دچار بحرانهای بسیاری بوده است. فساد اداری که طی جرائم و اتهامات مختلف در سیاست این کشور جریان دارد، افراد را به ستوه آورده است.

از سال 2015(1394)  اقتصاد بطور کامل با رکود روبرو بوده است. افزایش نرخ بیکاری، کسری فاجعه بار بودجه، کاهش وحشتناک نرخ اعتبارات، افزایش نرخ تورم بالای 7 درصد از جمله عوامل مسبب این رکود می باشند. تولید ناخالص داخلی(GDP) به ترتیب در سالهای 2015 و 2016 با کاهش روبرو بوده که این مسئله طی 80 سال اخیر بی سابقه است.

بی دلیل نیست که برزیلی ها در جستجوی برخی منابع مالی جایگزین نظیر Bitcoin هستند.

آقای فررا(Ferreira) در خصوص بیت کوین ایکس دارای دیدگاهی فلسفی می باشد.

او معتقد است:

“من بر این باورم که کوچکترین تفاوتی در تجارت من بوجود نخواهد آمد.”

 

او بعنوان یک کارگزار نظیر به نظیر (P2P) از این مسئله آگاه است که کارگزاریهایی همچون بیت کوین ایکس پی چه جریاناتی را بدنبال خواهد داشت: قوانین و مقررات دولتی و بسیاری دیگر همانند این.

آقای فررا همچنین خاطر نشان ساخت:

“تشدید مقررات و لزوم رعایت آنها و بروکراسی در واقع موجبات افزایش تقاضای بازار حتی بیشتر برای کارگزاران و مبادلات نظیر به نظیر که امکان تنظیم آنها وجود ندارد، را فراهم خواهد آورد. با این حال من بر این باورم که امکان گسترش مبادلات به بیت کوین برای سرمایه گذار ایکس پی که در بورس اوراق بهادار مشارکت دارد، مثبت و مفید فایده واقع خواهد شد.”

 

وی در ادامه به مسائلی نظیر نقدینگی و چگونگی افزایش قیمت ایکس پی پرداخت و همچنین اظهار داشت:

بطور کلی ورود به چنین مبادلاتی در بازار بیت کوین دال بر رشد صنعت می باشد و توجه سرمایه گذاران  و دلالان بزرگ را جلب خواهد نمود.

 

 

 

شما چه فکر میکنید؟ آیا بازارهای نوظهور مانند برزیل اهمیتی در ارتباط با رشد بیت کوین دارند؟ در قسمت نظرات ما را مطلع کنید

 

 

 

 

 

 

منبع: news.bitcoin

بزرگترین کارگزار برزیل نسبت به ثبت بیتکوین ایکس پی(XP Bitcoin) اقدام کرد


مایک نووگراتز میلیاردر: قیمت بیت کوین در کمتر از یکسال به 10،000

مایکل نووگراتز  مدیر اسبق شرکت سرمایه گذری فورترس ، طی مصاحبه ای عنوان داشت که بر این باور است که ارزش یک بیت کوین طی شش تا ده ماه به 10،000 دلار خواهد رسید.

نووگراث، مدیر اسبق شرکت سرمایه گزاری فورترس(Fortress)، و همکار سابق گلدمن ساکس(Goldman Sachs) اذعان داشته که خانه نشینی را رها خواهد کرد و مبلغ 500 میلیون دلار جهت ارزهای رمزگذاری شده(cryptocurrencies)، فروش توکن ها(token) و استارت آپ های مربوطه هزینه خواهد نمود.

به گزارش CNBC، نووگراتز(Novogratz)، مدیر صندوق دارایی های دیجیتال گلکسی(Galaxy Digital)، همچنین خاطر نشان ساخت که مبلغ 150 میلیون دلار از ثروت خود را به این معامله اختصاص داده و در نظر دارد تا ماه ژانویه(خرداد) این مبلغ را افزایش دهد. مبالغ باقیمانده توسط سایر افراد ثروتمند و مدیران صندوق های صدور بودجه هزینه خواهد شد.

او به شرح این موضوع پرداخت که به جای تمرکز بر بخشی از ارزهای رمزگذاری شده قصد دارد بر کل این صنعت سرمایه گذاری نموده یا کل این اکوسیستم را تحت پوشش خود قرار دهد.

نووگراتز طی مصاحبه ای با خبرگزاری(CNBC Fast Money)، عنوان “انقلاب”(revolution) را به این چشم انداز نوظهور اطلاق نمود:

“من هرگز تصور نمی کردم که خانه نشینی را رها کنم. اما این عرصه برای من بسیار هیجان انگیز است و من را بر آن داشته که به کسب و کار جدیدی بپردازم و تعدادی افراد هوشمند را استخدام نموده و با کمک یکدیگر سرمایه را افزایش دهیم و امیدوارم از آنچه که من آن را در واقع نوعی انقلاب غیر متمرکز تلقی می کنم، سودی حاصل آید.

مایک نووگراتز میلیاردر: قیمت بیت کوین در کمتر از یکسال به 10،000 دلار خواهد رسید

نووگراتز بیت کوین را به عنوان یک اندوخته ارزشمند(store of value) مشابه طلای دیجیتال می داند. او همچنین اذعان داشت که همچنان که ما به سوی دیجتالیسم حرکت می کنیم، تکنولوژی بیشتر و بیشتر به چشم می آید.

نووگراتز اضافه نمود با وجود اینکه بیت کوین در حال حاضر چیزی شبیه یک حباب(bubble) می باشد اما این علاقه شدید به آن چندان غیر موجه نیست چرا که آن یک پیشرفت تکنولوژیک محسوب می شود که وعده تغییرات بنیادین در زندگی را به ما داده است. بیت کوین در حال تبدیل شدن به “بزرگترین حباب زمان ما” می باشد و از آنجاییکه قادر است سریع به سود دهی برسد می تواند در آینده ای بسیار نزدیک به نرخ 10000 دلار دست یابد.

او در ادامه اظهار داشت:

“من صدای رمه را می شنوم که نزدیک می شود(کنایه از یک هجوم و  افزایش قیمت)”.

 


 

 

شما چه فکر میکنید؟ این پیش بینی چقدر صحیح است؟ آیا این یک حرکت تبلیغاتی بوده یا واقعا بر اساس هوش مالی گفته شده است؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید

 

 

 

 

 

منبع: coindesk

مایک نووگراتز میلیاردر: قیمت بیت کوین در کمتر از یکسال به 10،000 دلار خواهد رسید


سازمان انرژی های تجدید پذیر ژاپن نیروی برق کم هزینه را برای ماین

لووپ(Looop)، سازمان انرژی های تجدید پذیر ژاپن، با هدف کاهش هزینه ها برای بیت کوین و سایرارزهای رمز گذاری شده ، یک طرح برق کم هزینه طراحی نموده است. این طرح که جهت استفاده از نیروی برق تا سطح معینی در منطقه خدماتی شرکت برق توکیو(Tokyo) می باشد، هزینه ماهیانه اندکی دربر دارد.

نیروی برق کم هزینه برای ماینر های ارزهای دیجیتالسازمان انرژی های تجدید پذیر ژاپن نیروی برق کم هزینه را برای ماینرهای بیت کوین فراهم آورده است

شرکت لووپ، یکی از تامین کنندگان انرژی تجدید پذیر توکیو است که محصولات و خدمات انرژی طبیعی و همچنین خدمات برق را ارائه می دهد. طبق آنچه در وبسایت این شرکت آمده، این شرکت طی فعالیت های داوطلبانه جهت راه اندازی نیروی فتوولتائیک(photovoltaic) در مناطق زلزله زده شرق ژاپن(Japan) احداث شد. این شرکت بهره برداری های خود را از سال 2011(1390) با توسعه نیروگاه فتوولئاتیک که می توانست توسط خودمان راه اندازی شود، آغاز نمود. سایر محصولات قابل عرضه شامل سیستم های انرژی خورشیدی(solar)، باد(wind)، زیست توده(biomass)،هیدروالکتریک(hydroelectric) و زمین گرمایی(geothermal) می باشد.

سازمان انرژی های تجدید پذیر ژاپن نیروی برق کم هزینه را برای ماینرهای بیت کوین فراهم آورده است

یکی از کیت های شرکت لووپ

به گفته آی تی مدیا(IT Media)، شرکت لووپ پس از آزادسازی بازار خرده فروشی ژاپن در آوریل 2016(فروردین 1395) وارد بازار خرده فروشی نیروی برق شد. اکنون بیش از 55،000 خانوار ژاپنی از خدمات برق شرکت لووپ استفاده می کنند.

این شرکت اخیرا یک طرح برقی جدید را اعلام نموده که برای ماینر های ارزهای رمزگذاری شده منطقه خدمات شرکت برق توکیو (TEPCO) طراحی شده است. لوپ آن را طرح “ماینینگ کم هزینه” می نامد. مشتریان می توانند از این ماه این سرویس جدید را درخواست نمایند.

لووپ اظهار داشت که مشتریان می توانند یک قرارداد معادل یک کیلو وات (10 آمپر یا یک کیلو وات ساعت) نیرو را به امضا برسانند که به آنها امکان استفاده از بیش از 250 کیلو وات ساعت را به ازای مبلغ ثابت ماهیانه معادل 6170 ین(18،257،030 تومان) می دهد. به عنوان مثال یک قرار داد معادل  3 کیلو وات این امکان را به آنها می دهد تا از نیرویی بیش از 750 کیلو وات ساعت استفاده کنند. مصرف مازاد هزینه ای معادل 22 ین(65،098 تومان) به ازای هر یک کیلو وات ساعت دربر دارد.

با توجه به برآوردی که توسط شرکت آی تی مدیا صورت گرفته هزینه ماهیانه برق برای قراردادی معادل 3 کیلو وات، 16?9 درصد کمتر از آنچه شرکت برق توکیو در ازای خدمات مشابه مطالبه می کند، می باشد.

سازمان انرژی های تجدید پذیر ژاپن نیروی برق کم هزینه را برای ماینرهای بیت کوین فراهم آورده است

ژاپن در حال ماینینگ بیت کوین است.

ژاپن با افزایش تعداد شرکت هایی که وارد این عرصه شده اند، بطور فزاینده در حال استخراج بیت کوین می باشند. شرکت جی ام اُ(GMO)، طرح های خود در رابطه با ماینینگ بیت کوین و تولید تراشهASIC را اعلام نموده و جهت ساخت منطقه ماینینگ خود در اسکاندیناوی(Scandinavia) مبلغ 10 میلیارد ین(29،590،000،000،000 تومان) سرمایه گذاری کرده است.

گروه دی ام ام(DMM)، یکی دیگر از conglomerate های ژاپنی، در همان ماه اعلام نمود که یک منطقه ماینینگ با کیفیت و با مقیاس انبوه در ژاپن راه اندازی خواهد کرد بطوریکه نظیر آن از لحاظ حجم عملیات تاکنون در ژاپن دیده نشده باشد. به گفته نیککی (Nikkei)، دی ام ام همچنین در حال برنامه ریزی جهت سرمایه گذاری مبلغ 10 میلیارد ین(29،590،000،000،000 تومان) در تجارت ماینینگ می باشد.

همچنین هفته گذشته این نشریه در خصوص دو شرکت بزرگ دیگر، هلدینگ اس بی آی(SBI Holdings) و مونکس گروپ(Monex Group)، که عملیات ماینینگ بیت کوین خود را اغاز نموده اند، گزارشی منتشر کرد.
شویی چیرو ناکامورا(Shoichiro Nakamura)، مدیر عامل و رییس شرکت لووپ، بر این نکته تاکید نمود که چگونه در ماینینگ حجم زیادی از نیروی برق مورد استفاده قرار می گیرد. او در پاسخ به آی تی مدیا گفته است:

“هزینه انرژی برق در ژاپن به حدی بالاست که باعث ایجاد مشکلاتی در ماینینگ و نفوذ به بازار شده است. من خرسند خواهم شد که شرکت های ماینینگ داخلی را از طریق ارائه این طرح قیمت گذاری مورد حمایت قرار دهم.

 

در این اثنا مصرف کنندگان ژاپنی نیز می توانند صورتحساب برقشان را با استفاده از بیت کوین بپردازند. رمیکس پوینت(Remixpoint)، شرکت خرده فروش انرژی و شرکت مادر مبادلات Bitpoint، اخیرا پرداخت های بیت کوین را برای خدمات برق با ولتاژ پایین مورد پذیرش قرار داده و همچنین تخفیفاتی برای مشتریانی که با بیت کوین اقدام به پرداخت می کنند، در نظر گرفته است.

 

 

شما در این مورد چه فکر میکنید؟ آیا ژاپنی ها صنعت ماینینگ را شروع خواهند کرد؟ آینده این صنعت با وجود ژاپن به چه شکل خواهد بود؟ ما را از نظرات خودتان آگاه کنید

 

 

 

منبع: news.bitcoin

سازمان انرژی های تجدید پذیر ژاپن نیروی برق کم هزینه را برای ماینرهای بیت کوین فراهم آورده است